Tuesday, April 20, 2010

Memandu atau Dipandu? :P

*Credit to google . p/s : xde la kete melambung ye. contoh semata-mata. ahahah.

Salam semua . Hari ini aku ada nk bercerita mengenai suatu pengalaman. haha. Suatu pengalaman ni berlaku masa sem 3 hari tu , dan satu lagi baru je berlaku beberapa hari lepas.. ahakss.. :P

Oke , kite mulakan dengan time sem 3 dlu ye . ( cam pelik je ayat bm ni . haha ) Cam ni , rasenye benda ni jadik pagi laa.. Sebab benti tmpt macek jual nasik lemak tu. Lepas beli2 makanan , time nak naik kereta , kawan aku ni pon ttbe nk try la pulak bwk kete aku ni . Aku pon suruh je la die bwk memandangkan die pon ada lesen kereta . So , dia pon bawak la nk reverse kereta kat tc tu. Yang paling2 TAK BULEH BELAH , ni la 1st time aku nmpk muke cik FUZAINI gabra + seryes gila... wawawa.. Kalau la buleh ku rakam kan saat-saat indah tersebut.. ahahah.. Maap ye wahai rakan kesayangan ku.. hehehe... Tapi aku mmg x leh lupe laaa.. :P .. Pastu , yang best nye pulak , die reverse masuk kat semak pulak . hahaha . Da la banyak kereta lalu lalang . Dan aku pulak terpaksa mengambil alih tmpt beliau. hahaha. Dan semua mata memandang ke arah ku seakan-akan aku yang bersalah . hahahaha.

Dan ape lagi selepas itu , berjam2 aku gelak . wawawawa. Maap ye kawan ku , saje2 je ni . Mengimbau kenagan masa lalu . hahakkk.

Satu lagi kisah , ni orangggg tuu bukannya tak pernah bawak kereta ke ape .. Cume die jarang bawak kereta manual je . Cam ni , aku suruh la seseorg tuh bwk kereta , kata nk g tmn dr kan .. :P So , setelah dipaksa , akhirnya beliau akur. kikiki . Tapi kejap je la , sbb cm bykkk je kereta JEM kat belakang tuh . hehehe. ( jgn marah nnt cpt TUA) =p Sekali lagi , aku terpaksa mengambil alih perjalanan tersebut. ahakss..

Pengajaran di sini : Buat yang ada lesen kereta , lepas dpt lesen , bawak . kalo x bawak , akan ada rasa takot tu . Lepas tu , jgn belajar bwk kereta autoooo je , nk senang je kan dak2 zaman skrg ni.. :P Belaja manual sama . Senangggg. hahahahhaha. =P

* Saya mintak maap kepada sesiapa terasa di dalam entri ini . Maap ye . Ampunkan sayaaaa. hahaha. ( muke innocent )

8 comments:

bulatkocik said...

uit..kutuk mber ker..hek3

slalunya akak aku cam 2..cuak giler..ag2 dekat trfik lite..kdg2 mati enjin..2lar asyik bwk auto jer..;)

miRa'e said...

bukan kutuk.. cerita2 je.hehehe. tu la sal kan. budak2 skrg asek bwk auto je.ish2. :P

Anonymous said...

alalala...
ari2 mybe owg 2 sje buat2 x reti bwk kete kottt...
hahahahaha

FuZaiNi@$imPle@LiFe said...

wat aku gelak terbahak2 jek..cehh..hahaha...lawak gakk bile dibaca...hahahaha...

to anonymous:
mane ade wat2 xreti...mmg on da sp0t d0wh...hahahaha

Unknown said...

Ha ha ha!
Kelakarlah..tapi takper..kan tu pengalaman..bukan semua orang penah ada pengalaman macam tu..thankz visit blog lepat yer..

Sesopie said...

sophie sampai sekarang tade lsen agi..haish..loser lak rasa

Unknown said...

anda mampu mengubahnya.. :D

my recent post:
0h!tidak.. kenapa zairie tukar header?

Anonymous said...

Clearly, I thank for the information.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...