Saturday, June 11, 2011

Handphone dan kantoi.

Assalamualaikum!

Hmm nak cerita sikit..
Haritu aku ada pergi kelantan with my family,
pastu ada singgah makan dekt satu tmpt tinggi otw nak
pergi kelantan tu..
Ape ke nama tempat tu i dun noe   -.-'

Lepas makan-makn nk bertolak tu,
macek aku nih nampk la kat meja sebelah 
ada handphone tertinggal.
Nak bagi dekat org kedai , 
takut die tak bagi kat tuannya.
So kiteorg pon decide simpan hp tuh.
Hp tuh kepunyaan askar la.
Yang tak buleh belah die byk awek buleh tak?
GRRRR

Macam-macam nama aku jmpe dalam inbox die.
Sayang , mama , anje ..
Pastu ada je nama pompuan len lagi..
Mak aih!
Geram aku tengok!

Camni ke laki?
Grrrr

I noe tak semua laki cmtu kan ( someone told me that)
;)

Seb la aku tak jahat tak mengkantoikan die.
Hehehhh
=P

Cmni la lbh krg hp die..sony.. tp da buruk sket..haha =D

Dipendekkan cerita,
pas kiteorg da smpi ipoh,
die ada msg alamat kat hp die,
mak aku pon pos
n die ada kol my mum ckp da smpi..
Syukur alhamdulilah.
Susah rasanya simpan barang orang nih kn?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...