Saturday, December 4, 2010

Belog problem !

Assalamualaikum semua !

Aku nak mintak maap sangat2
kat semua yang datang belog ni .

Macam yang korang nmpak , huru - hara kan susunan
die segala kan?

Skrg ni saya tgh cuba nak memperbaiki belog ni.
Tapi disebabkan ilmu yang cetek dan masih baru ,

I really2 need ur help n opinion .
Tolong ya blogger-blogger yang handal2 tu?

Tolong sangat-sangat.

Memang penin sangat nak buat ape ni .

Mintak maaf korang penin masuk belog ni.
:'(

3 comments:

Md Fuad Safian said...

lar... kat bawh ujung nun article diew.. camne ley jadi camnie?..

NuR EyDa said...

hye dear...emm awk bru tukar layout blog ker???kalo bru tukar mmg sume page element lari huru-hara....sye x la mahir or advance sgt...cube awk setting kt html...or ubah la layout bru...teehee~~...gud luck dear...dlu sye pon mcm neh jugk...sbb x tau lagi nk manage blog mcm mane...

alinac lover said...

ala la kan..merata..dan x tersusun ni..

mujur terjumpa jugak entri..huhu

ni produk utk putihkan badan

http://www.alinacshoppe.com/2010/10/mistine-body-blink-skin-hair-bleaching.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...