Wednesday, August 17, 2011

Impian

Assalamualaikum 
Good Morning
^__^

Nak tau tak impian ape yang tercapai?
Meh cek nak story-mory
:D

Macam ni, 
dlu masa ak upsr,
ak , parents aku tingin sangat nak aku masuk belaja kat MRSM.
Tapi aku terlambat mohon tgk2 tarikh da tutup 
so tak sempat la nak mohon.
Lepas habis SPM,
aku dpt masuk Poli Ungku Omar kos Accountancy,
alhamdulilah aku suka kos tu
walaupun masa sekolah aku amek sains.
Hehehh
Aku kalau membaca ni lemah sikit.
Heee.

Aku igt lagi , 
masa sekolah menengah ada buat
lawatan ke USM Penang,
memang aku teringin sangat nak masuk sana.
Lagipon parents aku pon nak sangat aku masuk sana
sbb sng ipoh-png tak de la jauh mana kan?
Lagipon USM tuh kan dorg kata bagus kan?

Tapi ak tak menaruh harapan sgt sebb
aku tau tahap aku macam mana.
Buleh kata USM tuh utk budak-budak yang
sangat pndai kan?

Dipendekkan cerita,
aku ada mohon USM lepas habis Dip
and walaupun tak dpt 1st intake,
tgk2 aku dpt rayuan.

Seryes agak terkejut gilaaa okayy?
Aku terkejut smpi menangis kut.
Mak & ayh aku pon sama.
:')

.Nantikan kedatangan saya 6 Sept nih.
^___^

Sebb sebelum tuh ada cek utk upu
tp ak tak dpt mana-mana,
so igtkan da tak da chance la.

Ape ape pon aku bersyukur sgt.
Tak sangka aku pernah simpan impian 
nak belaja di USM tercapai jgk.
And aku bersyukur
sebab dpt kos yg sama jugak.

Alhamdulilah
aku dpt jgk happykan mak ayh aku
sbb dorg dr dlu nk tgk aku masuk
USM nih.
^__^

Aku harap aku dpt la ikut pengajian kat sana nnt.
Aku ni jenis suka main-main,
risau pulak..
Dah la semua pandai-pandai kat sana.
Kerdilnya rasa diri nih.
=.=''

And syukur jgk sebab Mr.Boifren sy 
pon dpt samb belaja jugak.
Alhamdulilah.
Tapi die jauh nun di melaka.
:'(

Takpe,
belaja dlu , 
pastu kite kawen okay?
Muahahaha
=D


2 comments:

UpProfits said...

Tahniah sbb berjaya sambung study..belajar leklok, bkn sumer org berpeluang nk ke menara gading.. ;-)

Edura Hanum said...

tahniah dear
anyway selamat belajar.
terasa kagum dgn smangat utk belajar yg awak ada,.
anyway sy merupakan lepasan usm 2 tahun lepas.
mmg USM THE BEST!!!!!hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...