Monday, May 16, 2011

BEN ASHAARI BICARA CINTA SEKALI LAGI

Assalamualaikum!

Hari ni join lagi segmen abg Ben kite..
Pasal cinta-cinta pulak okeh?
Hehe

First kite kena letak header abg Ben Ashaari

Done!


Then tajuk :


Hmm sekarang pendapat mengenai dunia percintaan ye?
Mak aih malu pulak rasa.
Muahahaha

Aku sekadar bagi pendapat la ye.
Bagi aku, 
memang seronok kalau bercinta ni.
Aku pon tgh mengalami nya dan skrg sudah setahun lebih
(*blush*)
Tapi tetap ada baik dan jugak buruk nya.
Normal la kan setiap perkara ada baik buruknya
cuma kita kena la pndai mengimbangi dan menjaga diri
dan kalau dah berkapel tuh jgn la nak buat bukan-bukan
smpi lahir anak tak cukup sifat kn? 
Hmm.

Tapi kalau manis nya,
sekurang nya ada org yg amek berat pasal kita,
kalau kita sedey dia ada dgn kita,
tahan dgn perangai kita yang bermacam ragam.
Keh3.

Lagi satu dalam bercinta ni kena la 
saling mempercayai lagi-lagi kalau duduk 
jauh2 n susah nak jmpe macam 
aku nih.
huhuhu..

Takpe,
asalkan hati tuh setia , percaya n jujur 
kalau ada jodoh 
insyaAllah akan berkekalan

:)



Huahuahua macam tak caya aku tulis semua nih.
Malu la kalau kawan2 aku baca!
Hahahahaha

=D

13 comments:

Ayie Abas said...

MIRA...DUNIA PERCINTAAN SEGALANYA NAMPAK INDAH...^_^

Encik Amie said...

pergh..abang ben badan ketak2 tu...

Fendy said...

dtg dr blog BA
da follow....
nice entry....tahniah!
jom terjah n follow kalo suka...
http://fendy1302.blogspot.com/

muhamad hanif said...

wah ! dah setahun yea ? gudluck tau ;)

aida4eva said...

(^_______^)

cintakan manusia, manusia akan mati,

cintakan Allah..itu pasti kekal abadi…

http://aida4eva.blogspot.com

cik faez said...

hoho .. sama lurh long distance love jgk .. btw , gud luck for ur long distance love .. yg penting sabar :)

anismelon said...

heee..untung la kalo sume dpt yg cm boyfee awk nie..kalo dpt yg..mse xdpt 24hours na msg..tp bile dah dpt..hurm..2,3 msg pn ssh..camamno toh..heeee...

jom singgah anis punye pulak..
http://anismelon.blogspot.com/2011/05/segmenben-ashaari-bicara-cinta-sekali.html

miRa'e said...

ayie abas : ye betul , lumrah alam kn.. :)

miRa'e said...

encik amy : tenkiu sudi singgah :)
fendy : tenkiu singgah :)

miRa'e said...

muhd hanif : hehehe masehhh :)

miRa'e said...

aida 4 eva : betul2 , cinta pada Allah yg abadi.. trima kasih ats nasihat tersebut :)

miRa'e said...

cik faez : tenkiu! same goes to u syg :)

miRa'e said...

anis melon : hehehe saba je la.. msg2 ada baik dan buruknya kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...