Sunday, March 7, 2010

Baby oh Baby ~

Sejak akhir-akhir ni bila aku keluar je , mesti aku nmpk byk pulak baby2 ? geram aku tgk. Bila la aku nak ada baby sendrik ? muahaha. dah2. Diploma pon x abeh lagi jgn nak gatai . haha.

Tak de la , aku suke sangat tgk budak2 ni , baby2. cumel . tenang je tgk dorg. tak gitu ? hoho. Tp ketenagan bleh jugak hilang bila dorg terlalu aktif bergerak. hahaha. Itu berdasarkan dari pengalamn aku menjaga sepupu aku. Penat2. Tp seb bek kau cumel wahai sayang kuh. =)

Bila cete sal budak2 , teringat lak kisah Safiah yang didera ayh tiri dia tu. Hish. Mmg ramai da cerita sal die. Tp ak ttp nak cete gak . hoho. Bukan pe , geram still ada manusia yang takde hati perut.*sigh* Budak2 kecik cam tuh pon nk tendang cm bola. Muke budak tuh punya la cumel. Takde perasaan ke ape?? Mak dia pon satu. Takkn x perasan badan anak dia kalo luka2?? Mesti la perasan kn. Kalo aku jadik ibu nnt(ehem) mst la aku perasan ape2 yang x kena kat anak aku. Hish. Pelik2. Perangai mcm binatang bapak dia tu. Ha , ak ada dgr satu ayt dr cete 'SIONG' yang ak tgk tiap2 ptg kat pejabat. wahahaha. ayat die berbunyik cam nih " di kalangan binatang tiada manusia tp di kalangan manusia terdapat binatang" . Aku amat la bersetuju dgn statement tersebut. Kadang2 haiwan pon sayang kan anak2 dorg. hish2. Ape ank jadik manusia skrg. *Emo seketika*

Kat bawah aku ada selit kan beberapa pic sepupu kesayangn aku yang cumel gila . geram betul ngan die . hoho .




kecik lagi time ni. ;)





hehe.. ;)

kecik lagi time nih.


Shayannggg Mohd Irfan Darwish 100x. =)

2 comments:

Anonymous said...

sabar ye....insyallah 1 ari nnt awk ade baby pnye..hehe

LoLeEtA gOtHiCa said...

hehe.. sapelah yang mengomen ko nie ea mira.. hehe..
tapikan aku pun stuju ngan pendapat ko.. mmg tak ptt sgt die buat camtuh kat budak tu.. correction: bukannyer bapak mamat tu,die tuh bf mak budak tu.. then,ader lagi kisah sal disebbkan jeles jiran die ader anak,die sgup pukul smpai mati anak jiran die!! ader ker bodo ke tak.. pening pale akuh! mmg bodo gler.. nie ler org yang takder agama.. ingat perasaan jer,tak ingat akal.. bodoh toi! hoh!..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...