Sunday, March 21, 2010

Dapat award lah ! :P

Tadi bukak-bukak belog , cek kat shoutmix tu , tgk2 ada org kata aku dapat award. Pergh. terkejut. hehe. Award ape pulak ni ? Tak sampai setahun jagung lam dunia Blogger nih.hehe..

Rupa-rupanya beauty award. Maceh2. Tak sangka.http://emo.huhiho.com tenkiu kepada kikin dan pereka cerita atas award ini. hehehe. Toce2. sheshini. (betul ke eja tu) ngee~


Syarat - syarat nya ialah :

1.THANK & LINK THE PERSON THAT GAVE YOU AWARD
2. PASS THIS AWARD ONTO 15 BLOGGER YOU'VE RECENTLY DISCOVERED AND
THINK ARE FANTASTIC
3.CONTACT SAID BLOGS AND LET THEM KNOW THEY'VE WON THE AWARD
4.STATE 7 THINGS ABOUT YOURSELF



1) Yang num 1 dah buat da.. da ckp da tima kaseehhh kat kikin n pereka cerita. :)
2) Pass kat 15 blogger? Pergh . Ramai. Tak tau nak pilih . Tapi ini la antara yg terpilih. hehe :

-fuzaini
-ullyana
-mimie
-aku dan kotak ajaib
-kay nisa
-penjerit yg sunyi
-suka hepy selalu

(saya dpt bg kat 7 org je . :( tak pe la , lagipon 7 is my fav num. hehe.. :)


3) diorg akan diberitahu dalam shoutbox.. :)

4) 7 things about me ? hurm ..

-saya budakk pompuan. ngee~
-study kat puo dalam kos dip accountancy
-suke bwk kete laju2
-suke kaler pink , hijau , oren
-anak tunggal
-target nk dptkn hp blackberry!! hoho.
-lastly , sayee mmg suke num 7! hehe.. ^^

dah selesai kan ? yeahh. Selesaiiii.. http://emo.huhiho.com

7 comments:

PEREKA CERITA said...

tahniah.. hahaha....

Emmet Muhamad said...

award? hah? agak tkejut jgk la mule2, ingat ke award hape je..keh keh keh, time kasih daun keladi la....

uNIqIKA said...

tenkiu... dah amik award ni

Cik Mimie Hanimi said...

tq!!!
terharu rasa nye...

Hasrol Nizam said...

suka bawak keta laju2? bahaya tu..hehe
tahniah 4 da award lor..

Rashid said...

Tahniah!! kerna dapatnya..

kacang said...

tahniah2.
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...