Wednesday, November 10, 2010

Da abes demam pulak . alahai .

Salam semua .

Bagi sape yang dah habis exam tu mesti seronok kan? Yela dah buleh bersuria ria dan kita enjoyyyy ( bak cerita puteri tuu ) heeee .

Orang lain semua enjoy pas exam aku ni lak demam kat rumah . Huwarghhhhhhhhhhhhhh! Nak jalan-jalan pegi TAMAN BOTANI jugak ngn korang. muahahaha. Takpe , saba-saba. teehee.

Harapnya cepatla hilang. Lagi-lagi seseme yang membuatkan aku susah nak tdo sebab die menyekat saluran pernafasan aku dan membuat hidung aku tersumbat. heeee. GERAM.

Bagi sape yang tak pernah tengok , memandangkan kat ats aku da cakap sal Taman Botani , meh aku selit sikit pic dia yang aku pernah pegi dlu . Enjoy :P


ada macam kat tepi pantai tak? :P



Cantik tak? Cantik tak?


:)

Itu jew yang gambar pemandagn yang ada. teehee.
Kalau nak tengok kesemuanya , kena lah datang sendiri. muahaha.
SELAMAT DATANG KE IPOH . heeee.


p/s : nak jalan-jalan !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...