Tuesday, November 30, 2010

Jerawat , ape korang buat?


Assalamualaikum ( err tak tau nape ada garisan ni )
dan
Selamat pagi !
:)

Baru je balik dari daftar ni ,
lega sume da selesai.
Kelas pulak start minggu depan.
Alahai pack laa sem ni.
huhu

Hah !
berkenaan tajuk kat ats tuh kan?
Korang ada tak masalah J.E.R.A.W.A.T??

Sape ada angkat tangan?
hiikk

Aku pon ada masalah jerawat tau dulu.
Memang cam banyak gila la asenya kat muka ni.
Die jadik masa aku sem4 dan sem5 dlu.
Muka aku time tuh berbintik-bintik cam kena chicken poxx da. teehee

Tapi alhamdulilah sekarang da agak licin laaa.
Alhamdulilaah!
Seronok sangat.
So aku nak share la ape yang aku pakai.

Aku pakai produk CLINELLE.
Pernah dengar tak??
Ala yang stacyyy jadi duta tuu.
Memula aku pon tak tau ni produk ape tau , but aku gi farmasi tnya then diorang syorkan kat ak produk ni.
Alhamdulilah aku pakai sampai la sekarang jerawat da beransur-ansur hilang :)
Tapi naek sejibik dua normal la kan putaran alam.. hehehe

Kulit aku ni jenis sensetiiiip yang amat macam hati tuan die tak? hehe
Tapi pakai produk ni sangat serasi laaah!
I loikeeee! :P

Sekarang ni aku just pakai pencuci die sahaja,
yang toner n moisturizer aku tak pakai pon. teehee
Sebab kulit muka aku cam cepat berminyak tu tak nak pakai tu :)
N aku jugak pakai scrub die untuk hilangkan sel-sel kulit mati segala . haha

Nih laaa!!! nih la! :P

Buleh tak jadi Duta untuk produk ni?? teeheee

Korang nak tgk tak perbezaan dahulu dan sekarang?





Haa amek kau wat pertama kalinya aku selalu malu nak letak gmbr jerawat2 ni ! :P

(Sebenarnya sangat banyak tau jerawat tp lam gmbar ni tak nmpk jelas pulak kebanyakannn jerwat tersebut ) hehe

Sekarang :





Jelesnya muka irfan nih ! Gebuuuuu!!

Ha , cmne lak ngn korang semua? pakai ape? Meh share meh :)

Tu je entri kali ni ,
Babai and take care
:)

8 comments:

N said...

kat mana nak beli? farmasi ada ke?

miRa'e said...

kat farmasi ada , watson n gurdian pon ada tauu.. :)

Rina Rossoneri said...

menarik nih

Encik Bulan said...

yap..dulu masa muda remaja, banyak sangat jerawat kat muka..
sekarang dah tak banyak, tapi still ada..
boleh try ni, laki boleh pakai kan?

ahmad endo said...

leh lah aku try nanti...hehehe

fynahere said...

dah bape lama pakai? waa..nk gak

miRa'e said...

rossoneri : hah cube laaaa :)
in : ooh yeke? sama la kite.. buleh aje..laki pompuan leh..sbb die mmg khsa tok blemished skin tauu.. g la beli nnt tauu..hehe :)
ahmad endo : cuba jgn x cube :P
fyne : hmm la 2 3 bulan cmtu la..jerawat die hilang sket2 tauu.. kulit pon x minyak da :)

Afraliza Yusof said...

wah!!! gud info..boley try ni..dah lama tercari2 product utk hilangkan jerawat..tapi x jpe yg sesuwai lg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...